Ponypark mé nej městečko

07.07.2008 14:50

 

Ponypark mé nej městečko                                                                                

 

7.7.2008 12:23 | Kivi | kde domov můj ?

jednoho dne sem dostala acww . začala sem ho hrát rozehrála sem ho. hodně mě bavilo si ho restartovat tak sem si ho asi 199x restartovala . až jednou jsem přemluvila kámošku aby si ho se mnou restartovala a ona že teda jo ...... tak sme restartovali asi hodinu a už nás to nebavilo ... a najednou si kámoška našla sví acww který se jí líbilo...... a já sem šla zrovna na wc i s nintendem a světe div se...... já ho našla ! mám ho asi rok a půl .....

juknete na fotečky

ds

ty rána než vstanu z postele je 12.00 hodin.... XD

AAAAAAAAAAAAAAACCCCCCCCCCCWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

UŽ ZASE PRŠÍ !!!!!!!!!! přitom předpovět byla jasná ! hlasili že bude hezky !!!!!! podfuk.. hned zítra prodám na bleším trhu televizi.......

accwwww

mapa ..... můj domeček je na prostředním ostrově .

acwww

ovocný sad na mém ostrově ...

titit

ten čas tak utíká ..............

a takhle končí jeden z dalších poklidných dnů na mém městečku Wink

—————

Zpět