Poskok.....

05.07.2008 22:13

Zapla sem si dsko že půjdu lovit brouky a ryby.

Chytila jsem rybu kterou chtěl po mě vlk Lobo a tak jsem mu jí šla dát....

až jsem ho našla říkal že už jí nechce že jsou ryby na nic a že ho nebaví se o ně starat .

takže asi víte že jsem se tak naštvala že sem si vzla sítku a chtěla ho s ní praštit! Jenže jsem se trefila vedle a omylem jsem sním začala mluvit... a on mi řekl jestli neodnesu jeho Margie dárek. mám s tím zkušenosti tak jsem řekla že teda jo!

čumkněte se na fotečky!

wt

já jí to teda odnesu ..... když na tom tak trváš!

eth

otevřít nebo neotevřít? ááááááááááááááááá nemůžu odolat!

dbdb

nakonec jsem Margie dar odnesla . jak je štastna ! no von jí ztuhne úsměv až zjistí co v tom je ! hihihi

ůú

Nejlevnější tričko co měli u Able Sisters ! hihihi

dgm

tak a ted ještě říct Lobovi že dárek je doručen... Lobo! kde pak si ?!

ez

a tak se mi to přecejen vyplatilo ! chytila jsem drahého brouka!

§)

A vida ! tady si !

54

A nakonec ! slušná výplata!!!!! 540 Bellů!

nakonec tento den nebyl tak špatný !

—————

Zpět


Kontakt




Kivi

Ponypark mé nej městečko

07.07.2008 14:50
  Ponypark mé nej...

—————

Domeček

07.07.2008 14:41
  /* */       Domeček 7.7.2008 14:46 | Kivi | kde domov můj ? mám tu pár foteček ze svého domečku tak se jukněte ! Předek mého domečku ..... střecha domečku...... hurá do domečku ! tak snowman pokoj . pohled na snowman pokoj...... a jejda ! co sem to...

—————

Poskok.....

05.07.2008 22:13
Zapla sem si dsko že půjdu lovit brouky a ryby. Chytila jsem rybu kterou chtěl po mě vlk Lobo a tak jsem mu jí šla dát.... až jsem ho našla říkal že už jí nechce že jsou ryby na nic a že ho nebaví se o ně starat . takže asi víte že jsem se tak naštvala že sem si vzla sítku a chtěla ho s ní praštit!...

—————